مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-19اجتماعي

درخواست از پایتخت نشینان برای اهدای خون


مدیرکل انتقال خون استان تهران ضمن اشاره به کاهش مراجعات مردم به مراکز اهدای خون در پی شیوع آنفلوانزا و سرمای هوا، از پایتخت نشینان خواست که به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید منتظر شُبّر، با تاکید بر نیاز روزانه بیماران به خون و فرآورده های خونی، گفت: حضور و مشارکت مستمر مردم به ویژه جوانان می تواند ما را در حفظ ذخایر مناسب و مطلوب برای تأمین خون مورد نیاز بیماران، کمک کند و با توجه به مؤلفه های اصلی در زندگی ایرانیان که همیشه نمایشگر مهربانی، نوعدوستی و خیرخواهی بوده است، انتظار داریم در مسئله اهدای خون نیز شاهد همراهی و همدلی مستمر کسانی باشیم که نجات جان یک هموطن را تکلیف انسانی و اخلاقی خود می دانند.

وی افزود: بیش از 160 بیمارستان و 28 هزار تخت بیمارستانی در سطح پایتخت وجود دارد که نشان دهنده مصرف بالای خون و فرآورده های خونی توسط بیماران است.

شُبّر با اشاره به اینکه سازمان انتقال خون ایران نیز به عنوان تنها متولی و تأمین کننده خون و فرآورده های خونی مورد نیاز این مراکز است، اظهار کرد: بیمارانی همچون تالاسمی ها، سرطانی ها، دیالیزی ها و هموفیلی ها به صورت مستمر نیازمند دریافت فرآورده های خونی هستند و به همین دلیل مشارکت مستمر اهداکنندگان خون برای انجام این کار ارزشمند، ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از پایتخت نشینان برای اهدای خون

درخواست از پایتخت نشینان برای اهدای خون