مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-19سياسي

فاضلاب کرناچی؛ دستور کار این هفته قرارگاه آب کرمانشاه


معضل فاضلاب شهرک کرناچی کرمانشاه، خصوصا منازلی که در کوچه های پایین به سمت قره سو ساکن هستند به شدت مردم این منطقه را آزار می دهد، معضلی که بارها از سوی ساکنین این شهرک پیگیری شده و به نتیجه نرسیده و حالا در دستور کار جلسه این هفته قرارگاه آب کرمانشاه قرار گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه معضل فاضلاب شهرک "کرناچی" کرمانشاه، خصوصا منازلی که در کوچه های پایین به سمت قره سو ساکن هستند به شدت مردم این منطقه را آزار می دهد، معضلی که بارها از سوی ساکنین این شهرک پیگیری شده و به نتیجه نرسیده و حالا در دستور کار جلسه این هفته قرارگاه آب کرمانشاه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه امروز (28 آبان) قرارگاه آب کرمانشاه با حضور نماینده مردم منطقه محروم کرناچی و حرف های او درباره وضعیت فاضلاب این منطقه آغاز شد.

جلال رستمی به شدت از این موضوع گلایه داشت که چرا شهرکی در پنج کیلومتری استانداری باید چنین وضعیت نابسامانی خصوصا از نظر فاضلاب داشته باشد.

رستمی تعداد خانوارهایی که فاضلاب آنها ساماندهی نشده و در کوچه رها می باشد را 350 مورد اعلام کرد که باعث آلودگی محیط و مشکلات بهداشتی برای مردم این منطقه و خصوصا کودکان شده است.

وی از پیگیری های متعدد و چند ساله برای حل این موضوع یاد کرد و افزود: با وجود آنکه بارها مسئولین و رسانه ها از این منطقه بازدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب کرناچی؛ دستور کار این هفته قرارگاه آب کرمانشاه

فاضلاب کرناچی؛ دستور کار این هفته قرارگاه آب کرمانشاه