مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-19سياسي

روحانیت استان بوشهر جهاد تبیین را محکم تر از گذشته دنبال کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روحانیت استان بوشهر جهاد تبیین را محکم تر از گذشته دنبال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله صفایی بوشهری ظهر شنبه در نشست بصیرتی جهاد تبیین در بوشهر اظهار داشت: دشمنان در جریان اغتشاشات اخیر با همه توان و ظرفیت خودشان وارد میدان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده اند.

وی معیار ارزیابی در مسائل اخیر را بصیرت، ولایتمداری، مجاهدت و در صحنه بودن دانست و بیان کرد: شخصیت ها و گروه های ولایتمدار که در منظومه ولایت حرکت می کنند دارای ارزش وجودی سیاسی و فرهنگی هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در این شرایط سکوت جایز نیست و باید در صحنه حضور داشت خاطرنشان کرد: معیار سلامت و ارزیابی شخصیت ها و جریانات سیاسی ولایتمداری، بصیرت و حضور فعالانه در صحنه است.

وی ولایت مداری را از ویژگی های خاص مردم و به ویژه روحانیت در استان بوشهر دانست و اضافه کرد: مردم این استان بزرگترین ضربه را به کسانی که بخواهند به نظام اسلامی کوچک ترین ضربه ای وارد کنند می زنند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تسلط بر مراکز قدرت در جغرافیا کلان جهان و چپاول منابع ثروت هستند افزود: دشمنی و فتنه آنها علیه نظام دینی ایران که دارای استحکام نظری است و پیشرفت آن در حوزه مختلف مدیریتی سرعت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت استان بوشهر جهاد تبیین را محکم تر از گذشته دنبال کند

روحانیت استان بوشهر جهاد تبیین را محکم تر از گذشته دنبال کند