مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-19سياسي

گزارش های دریافتی از موسسات خیریه رضایت بخش نیست


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ساماندهی و پایش مراکز خیریه که از نهادها و دستگاه های مختلف مجوز اخذ می کنند باید در دستور کار قرار گیرد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ساماندهی و پایش مراکز خیریه که از نهادها و دستگاه های مختلف مجوز اخذ می کنند باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده صبح امروز در شورای زکات استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: شورای زکات باید برنامه ای برای تامین اعتماد عمومی جامعه ارائه کند تا مراجعات مردمی به شورای زکات و کمیته امداد جهت کمک به نیازمندان افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: در جلسات آینده طرحی در رابطه با جمع آوری زکات در مناطق اهل سنت توسط کمیته امداد ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ سازی در افزایش آمار پرداخت زکوات، تشریح کرد: اقدامات لازم برای فرهنگ سازی زکوات مستحبی، از جمله کشاورزی، باغداری و دامداری در استان هرمزگان توسط جهاد کشاورزی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با ذکر این نکته که اقدامات تبلیغی و فرهنگ سازی مناسبی در حوزه زکوات کشاورزی انجام نشده است، خاطرنشان کرد: باید افرادی با کمک حوزه علمیه استان هرمزگان برای تبلیغ و فرهنگ سازی در این ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش های دریافتی از موسسات خیریه رضایت بخش نیست

گزارش های دریافتی از موسسات خیریه رضایت بخش نیست