مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:462022-11-19پزشكي

203 بیمار دیالیزی در ایلام عضو انجمن حمایت از بیماران کلیوی هستند


سرپرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان ایلام گفت: 203 بیمار دیالیزی و 156 بیمار پیوند کلیه در ایلام عضو انجمن حمایت از بیماران کلیوی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز محمدرضا کیخاونی سرپرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این انجمن در سال 1372 افتتاح شد و همه ساله خدمات بی شماری به بیماران کلیوی ارائه می دهند.

وی افزود: در حال حاضر 203 دیالیزی و 156 بیمار پیوندی در سطح استان تحت حمایت انجمن وجود دارد که این انجمن در تلاش است تا بتواند بیماران دیالیزی را از دیالیز خارج کند؛ این بیماران ماهیانه مبلغ 20 میلیون تومان از طرف انجمن برای هزینه های درمان خود دریافت می کنند.

سرپرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان ایلام با اشاره به خدمات این انجمن اظهار کرد: از خدمات این انجمن میتوان به پرداخت 30 درصد از فاکتور درمان شامل دارو، ویزیت، آزمایش و همچنین پرداخت بخش قابل توجهی از پرداخت کمک هزینه خرید کلیه به بیماران اشاره کرد.

  کیخاونی گفت: درمانگاه الزهرا که برای این بیماران اختصاص داده شده در بخش رادیولوژی، دندانپزشکی، بخش اطفال، تزریقات، آزمایشگاه، دارو خانه با مهجز ترین دستگاه های روز دنیا فعال و در حال حاضر به بیماران تحت پوشش ارائه خدمات به صورت رایگان ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

203 بیمار دیالیزی در ایلام عضو انجمن حمایت از بیماران کلیوی هستند

203 بیمار دیالیزی در ایلام عضو انجمن حمایت از بیماران کلیوی هستند