مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-19اقتصادي

900 هزار واحد خالی در کشور متعلق به بانک ها


دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران گفت: فروش این منابع به ویژه برج هایی که برخی بانک ها در مناطقی همچون الهیه، زعفرانیه و غیره در تهران دارند، مشکلات تولیدی کشور را رفع خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا غزنوی امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته جهانی کارآفرینی (24 تا 30 آبان ماه) اظهار کرد: قوانین مناسبی برای حمایت از پیشران های اقتصادی و شرکت های بزرگ که در تولید ثروت در کشور موثرند وجود ندارد.

مشکل تا آنجاست که حتی وقتی از پیشران های اقتصادی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس صحبت می شود، بحث تازه ای برای نمایندگان است؛ بنابراین به نظر می رسد که باید در استراتژی های صنعتی مان تجدیدنظر کرده و زمینه های فرهنگی و اجتماعی آن را نیز فراهم کنیم.

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران با بیان اینکه موضوع پیشران ها تاکنون کمتر در محافل اقتصادی و کلان کشور مطرح شده، اما امروز حاکمیت احساس نیاز کرده و همراه بوده است، افزود: برنامه پنج ساله صنعتی در کشور وجود ندارد و حتی برنامه پنج ساله برای انتخاب صنایع مزیت دار نداریم؛ امروز در تدوین برنامه هفتم توسعه باید این مسائل را در نظر داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به سمت صنعتی شدن هرچه بیشتر در کشور حرکت کرد، ادامه داد: در این راه می توانیم از تجارب موفق کشورهایی همچون کره جنوبی، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 هزار واحد خالی در کشور متعلق به بانک ها

900 هزار واحد خالی در کشور متعلق به بانک ها