مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-19اقتصادي

انجام 330 بازرسی از وضعیت آسانسورهای ساختمان های عمومی در فارس


شیراز _ مدیرکل استاندارد فارس از انجام بیش از 330 مورد بازرسی از آسانسورهای منصوب در ادارات دولتی و ساختمانهای عمومی استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی رزمجو ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اجباری بودن استاندارد آسانسورها نظارت بر نصب و راه اندازی آسانسورها در دستور کار اداره کل استاندارد فارس قرار دارد.

وی ضمن اعلام بیش از 330 مورد بازرسی از آسانسورهای منصوب در ادارات دولتی و ساختمان های عمومی از ابتدای امسال در استان، از مالکان و پیمانکاران ساختمان هایی که دارای آسانسور هستند خواست قبل از عقد قرار داد خرید آسانسور، حتماً پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور شرکت های طرف قرار داد را که توسط اداره کل صنعت و معدن و تجارت صادر شده و دارای تاریخ اعتبار است را ملاحظه و دقت کنند که مشخصات طرف قرار داد با مشخصات مجوز صادر شده تطابق داشته باشد.

او افزود: قرار داد منعقده باید شفاف و با امضا مدیرعامل شرکت فروشنده آسانسور و در برگه دارای سر برگ شرکت نوشته شود و قید جمله الزام به نصب آسانسور بر اساس موازین استاندارد ملی ایران ضروری است.

مدیرکل استاندارد فارس ادامه داد: مالکان و پیمانکاران ساختمان ها قبل از شروع عملیات نصب آسانسور از طریق مهندسین ناظر و طراح و همچنین با مشاوره شرکت طرف قرار داد از آماده و من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 330 بازرسی از وضعیت آسانسورهای ساختمان های عمومی در فارس

انجام 330 بازرسی از وضعیت آسانسورهای ساختمان های عمومی در فارس