مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-19سياسي

ادعای لندن: تهدید هسته ای ایران بیشتر از همیشه است


وی امروز (شنبه)، در جریان سخنرانی در کنفرانس بین المللی امنیت در بحرین، جمهوری اسلامی ایران را به «خونریزی و تخریب» در سراسر جهان متهم کرد.

- وی امروز (شنبه)، در جریان سخنرانی در کنفرانس بین المللی امنیت در بحرین، جمهوری اسلامی ایران را به خونریزی و تخریب در سراسر جهان متهم کرد.

پس از دور جدیدی از تحریم های انگلیس علیه مقامات ایرانی و تشدید هجمه های مقامات انگلیسی علیه جمهوری اسلامی، وزیر خارجه بریتانیا ادعاهایی را علیه برنامه هسته ای ایران مطرح کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پی تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، کشورهای غربی هجمه های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران را تشدید کرده اند.

  بنا بر گزارش وبگاه خبری-تحلیلی بلومبرگ، جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس که از جمله کشورهایی بود که پس از اتهام زنی شورای حکام، به همراه شرکای فرانسوی و آلمانی و آمریکایی خود علیه جمهوری اسلامی بیانیه صادر کرد، مدعی شده که تهدید برنامه هسته ای ایران، پیشرفته تر از هر زمانی شده است .

  وی امروز (شنبه)، در جریان سخنرانی در کنفرانس بین المللی امنیت در بحرین، جمهوری اسلامی ایران را به خونریزی و تخریب در سراسر جهان متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای لندن: تهدید هسته ای ایران بیشتر از همیشه است

ادعای لندن: تهدید هسته ای ایران بیشتر از همیشه است