مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-19بين الملل

واگذاری ماموریت جدید به متهم ردیف اول پرونده خاشقچی در عربستان


مخالفان سعودی از تغییر مسئول ارتش سایبری و واحد سرکوب رسانه ای عربستان سعودی که متهم ردیف اول پرونده ترور خاشقچی نیز بود و واگذاری ماموریتی جدید و محرمانه به او خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه ای مخالف رژیم سعودی از برکناری سعود القحطانی  مسئول ارتش سایبری و واحد سرکوب رسانه ای عربستان از تمامی مناصب و ماموریت هایش خبر دادند و اعلام کردند که وی که مشاور پیشین دربار سعودی و از عاملان اصلی قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد دولت سعودی بود، اکنون قرار است  در پشت پرده و به دور از چشم دیگران ماموریت جدیدی را انجام دهد.

حساب کاربری العهد الجدید در توییتر متعلق به مخالفان رژیم سعودی، با انتشار این خبر نوشت که به القحطانی ماموریت جدیدی داده شده است.

  این حساب کاربری، همچنین افزود: القحطانی وقف مدیریت کارهای کثیف و به دور از توجه خواهد شد و حمود بن بداح المریخی  مشاور در امور دربار با رتبه وزیر جایگزین او در مدیریت ارتش سایبری و هدایت و کنترل رسانه های سعودی، خواهد شد .

این حساب کاربری، پیشتر نیز نوشته بود، با وجود آن که به دلیل رسوایی پرونده ترور خاشقچی، القحطانی از تمامی پست های درباری کنار گذاشته شده بود، اما همچنان ماموریت های زیادی از جمله نظارت بر رویکردهای رسانه های داخلی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری ماموریت جدید به متهم ردیف اول پرونده خاشقچی در عربستان

واگذاری ماموریت جدید به متهم ردیف اول پرونده خاشقچی در عربستان