مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-19اقتصادي

استفاده از وسایل گازسوز استاندارد الزامی است


سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: با آغاز فصل سرما، استفاده مردم از وسایل گرمایشی گازی بیشتر شده که برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی، - استفاده از وسایل گازسوز استاندارد الزامی است.

مرتضی واحدپور صبح امروز (28 آبان ماه) در جمع خبرنگاران با بیان برای افزایش ایمنی در نصب استاندارد یک بخاری گازسوز دودکش دار، باید به خروجی دودکش توجه کرد، اظهار کرد: انواع بخاری های گازسوز بدون دودکش نیز مشمول استاندارد اجباری بوده و استفاده نادرست از این بخاری ها که مناسب استفاده در مکان های بسته و بدون نفوذ هوا مانند اتاق خواب و حمام نیستند، خطرهای فراوانی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به مکان های مناسب استفاده از بخاری های بدون دودکش، گفت: این نوع بخاری ها برای استفاده در سالن ها، مغازه ها، ادارات و بعضی اماکن که رفت و آمد در آنها زیاد است و جریان هوا به راحتی صورت می گیرد، مناسب بوده و بهتر است برای استفاده صحیح از این وسیله آموزش های صحیح و آگاهی های لازم از طریق رسانه ها انجام گیرد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام خرید وسیله گرمایشی برای اطمینان از اصالت کالا، کد 10 رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال و در صورت تایید به خرید کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از وسایل گازسوز استاندارد الزامی است

استفاده از وسایل گازسوز استاندارد الزامی است