مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-19سياسي

رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال در استان برگزار می شود


مسئول مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: چهارمین رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود محمدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 23 تیم تخصصی در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه این تیم ها برای نشان دادن ظرفیت های برتر فضای مجازی رقابت 48 ساعته دارند، گفت: این رویداد در سطح ملی برای چهارمین بار برگزار خواهد شد.

محمدی رویدادهای استارت آپی را مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار عنوان کرد و گفت: با این رویدادهای استارت آپی، می توان ایده های نو و فکرهای تازه و ذهن های خلاق تری به جامعه هدف معرفی کرد.

وی افزود: اهداف برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین رده های سنی مختلف است.

محمدی اظهار داشت: استارت آپ ها به عنوان یک موتور محرک می توانند ظرفیت های نهفته را به جامعه معرفی کنند و حضور در این رویدادها مکان مناسبی است تا بتوان با گروه ها و افراد صاحب فکر و خلاقیت آشنا شد و تفکرات خود را با حاضران به اشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال در استان برگزار می شود

رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال در استان برگزار می شود