مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-19سياسي

67 ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان سمنان برگزار می شود


فرمانده سپاه ناحیه سمنان از برگزاری 67 ویژه برنامه در این شهرستان طی هفته بسیج خبر داد و گفت: دیدار حضوری و مجازی با رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله این برنامه ها است.

- سرهنگ محسن عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اشاره به اتفاقات روزهای اخیر کشور، تاکید کرد: برخی اتفاقاتی که امروز در کشورمان رخ داده برای سنجش عیار ما است و اینکه هر کدام از ما چقدر حاضر هستیم پای انقلاب، نظام و دینمان بایستیم و چقدر هزینه کنیم که خوشبختانه مردم ما با تمام وجود ایستادگی کردند.

وی با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای اخیر، افزود: معظم له در سخنان خودشان اشاره به مظلومیت ملت ایران کردند و بیان داشتند که ملت ایران مردمی هستند که در 13 آبان امسال شاهد بودیم ملت ایران ملتی است که در راهپیمایی های 22 بهمن می بینیم و برای تکریم حاج قاسم با چنین عظمتی به میدان آمدند تا یک سرباز خودشان را بدرقه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه این افرادی که امروز به فریب دشمن و یا مزدوری و جیره خواری دشمنان به میدان آمده اند، در مقابل ملت ایران هیچ محسوب می شوند، تاکید داشت: این اتفاقات است که عیار ملت ایران اسلامی را روشن می سازد و قطع به یقین بدانید که این موضوعات پشت سر گذاشته شده و تاریخ از مردم ما خواهد نوشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان سمنان برگزار می شود

67 ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان سمنان برگزار می شود