مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-19سياسي

تبریز باید در مگاپروژه های ملی سهم جدی داشته باشد


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به دیدار اخیر خود با رییس جمهور گفت: در این دیدار مطرح کردم که تبریز و آذربایجان شرقی باید در مگاپروژه های ملی سهم جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح الله متفکرآزاد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: در دیدار با رییس جمهور در مورد موضوعات ملی و استانی دیگر نظرات خود را مطرح کردم و پیشنهاد من به طور مشخص این بود که تبریز، ظرفیت هاب ترانزیتی منطقه شدن را دارد و بر این اساس دولت باید زیرساخت لازم برای بهره گیری از این ظرفیت ها را فراهم کند.

وی آذربایجان شرقی را برای کشورهای پیرامونی، هم به لحاظ ریلی و هم جاده ای، دارای نقش هاب منطقه ای دانست و گفت: این مهم نیازمند تمرکز ویژه دولت به تبریز و آذربایجان است که در توسعه اقتصادی کشور نیز می تواند اثر گذار باشد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه موضوع تأمین برق مورد نیاز توسعه صنایع در استان هم یکی از خواسته های جدی مطرح شده در این دیدار بود، یادآوری کرد: قبل از این دیدار هم با تعدادی از صنعتگران و مدیران استان، مهم ترین نیازهای استان احصاء شده بود که در نشست با رییس جمهور آنها را مطرح کردم.

متفکرآزاد با اشاره به اینکه وقایع اخیر کشور نیز در نشست مشترک با رییس جمهور مطرح شد، اضافه کرد: در بحث امید آفرینی نیز پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز باید در مگاپروژه های ملی سهم جدی داشته باشد

تبریز باید در مگاپروژه های ملی سهم جدی داشته باشد