مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-19اقتصادي

بارش هایی که می بارند اما تاثیری ندارند


رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: میانگین بارش خراسان جنوبی از اول سال زراعی 2.

6 میلی متر بوده که نسبت به بلندمدت 53.

- 6 درصد کاهش داشته است.

جواد نخعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از اولین ساعات روز جمعه شاهد بارندگی در تمام سطح استان به جز منطقه نهبندان بودیم.

وی افزود: بیشترین بارندگی ها در سرند طبس با 14 میلی متر، کریمو سرایان 10 میلی متر، اسلامیه 8 میلی متر، دوست آباد 7 میلی متر، فردوس، سرایان، دیهوک و سه قلعه هرکدام 6 میلی متر بوده است.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در شهرستان بیرجند نیز دو میلی متر باران باریده است، افزود: طی امروز و فردا شاهد افزایش ابر و برای عصر و شب فردا شاهد بارندگی در نقاط جنوبی نهبندان خواهیم بود.

نخعی با بیان اینکه در دوشنبه و سه شنبه این هفته شرایط پایدار است، تصریح کرد: کاهش دما در کمینه دما را برای امشب و فرداشب انتظار داریم و احتمال کاهش دما به صفر درجه در بیرجند، قاین و درمیان وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش دما در طول روز طی امروز، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته، سردترین شهر سربیشه با دمای 2- درجه سانتی گراد و گرم ترین شهر، بندان با 29 درجه سانتی گراد بوده و تغییرات دمایی در مرکز استان بین 2 و 14 درجه سانتی گراد متغیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش هایی که می بارند اما تاثیری ندارند

بارش هایی که می بارند اما تاثیری ندارند