مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:342022-11-19اقتصادي

مدیران بانک ها اهتمام ویژه ای به فارس داشته باشند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: مدیران بانک ها اعم دولتی و خصوصی باید با توجه به مصوبه بانک مرکزی، 50 درصد از منابع اعتباری را به استان محل خدمت خود اختصاص داده و ضروری است اهتمام لازم از خروج پول و اعتبارات از استان را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبهره برداری کرده و پیشگام باشد.

وی به موضوع عارضه یابی و آسیب شناسی در حوزه تولید و اقتصاد استان اشاره کرد و گفت: هر راهکاری برای ورود دولت به منظور حل وفصل مشکلات و ایجاد گشایش در صنعت از دریچه حل وفصل مسئله تأمین هدفمند مالی در مسیر تولید می گذرد.

وی اضافه کرد: مسئله کمبود نقدینگی و عدم حمایت مالی مناسب نظام بانکی از صنعت و فشارهای ناشی از جریمه های سنگین، امکان پویایی صنعت در جهت هماهنگ کردن خود با تحولات اقتصادی ازجمله همسو با اهداف جراحی اقتصادی را از صنعت گرفته است.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: از مهم ترین مشکلات نقدینگی وابستگی زیاد صنایع و بنگاه های تولیدی به منابع بانکی است، طبق آمار و اطلاعات، در حال حاضر حدود 80 درصد از منابع مورد نیاز بنگاه های اقتصادی از طریق بانک ها تامین می شود.

ربانی زاده با ابراز گلایه از عدم حضور مدیران بانک های خصوصی در جلسات ستادی و حساس استانی، تاکید کرد: معاونت اقتصادی استانداری  پاسخگوی صفر تا صد مسائل اقتصادی استان است و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بانک ها اهتمام ویژه ای به فارس داشته باشند

مدیران بانک ها اهتمام ویژه ای به فارس داشته باشند