مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-19اقتصادي

کل بودجه کرج کفاف ساخت 4 کیلومتر مترو می دهد!


شهردار کرج با بیان اینکه ساخت هر کیلومتر از مترو حدود 1500 میلیارد تومان هزینه دارد، ابراز کرد: بودجه اسمی امسال شهرداری 6100 میلیارد تومان است که حتی اگر تمام آن هم محقق شود، - برای ایجاد تنها چهار کیلومتر خط مترو کافی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد کیانی روز شنبه 28 آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ترافیک یکی از مهمترین معضلات کرج و سایر کلانشهرهای کشور است، اظهار کرد: ترافیک مساله ای ملی است و مردم در اغلب شهرها با آن درگیر هستند بنابراین ادعای اینکه شهرداری بتواند به تنهایی این دغدغه را به صفر برساند، واقعیت محور نیست.

وی با تاکید براینکه تمام دستگاه های ذی ربط در این حوزه باید همکاری لازم را برای کاهش ترافیک داشته باشند، اضافه کرد: با توجه به افزایش روز به روز تعداد خودروها باید به سمت هوشمند سازی سیستم حمل و نقل عمومی پیش برویم تا بتوانیم عبور و مرور را برای شهروندان تسهیل کنیم.

وی افزود: یکی از راهکارهای کاهش ترافیک ایجاد خطوط بی آرتی است که مطالعه اولیه آن از حصارک تا میدان شهید سلطانی انجام شده و امیدواریم به زودی وارد فاز اجرایی شود.

کیانی با بیان اینکه به زودی 70 دستگاه اتوبوس وارد خطوط مناطق مختلف شهر می شود، گفت: امیدواریم با حمایت دولت، بتوانیم این تعداد را به 250 دستگاه برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کل بودجه کرج کفاف ساخت 4 کیلومتر مترو می دهد!

کل بودجه کرج کفاف ساخت 4 کیلومتر مترو می دهد!