مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-19اقتصادي

4 برابر شدن اعتبار عمرانی شهر زنجان در مقایسه با سال گذشته


شهردار زنجان با اشاره به 4 برابر شدن اعتبار عمرانی شهر در مقایسه با سال گذشته، گفت: خوشبختانه کارهای عمرانی در شهرداری با شتاب بیشتری در حال انجام است.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان با اشاره به 4 برابر شدن اعتبار عمرانی شهر در مقایسه با سال گذشته، گفت: خوشبختانه کارهای عمرانی در شهرداری با شتاب بیشتری در حال انجام است.

علیرضا فیروزفر شامگاه دیروز (27 آبان ماه) در جلسه با اعضای نظام مهندسی استان، اظهار کرد: حقیقت این است که در نگاه توسعه ای به شهر در حال حاضر مدیریت شهری رویکرد به غیر از اخذ جریمه ساخت و سازهای غیرمجاز دارد و در این راه نه تنها سعی در کاهش این منابع دارد بلکه مستعد است این گونه منابع باید کم کم حذف شوند.

شهردار زنجان با اشاره به تعیین تکلیف پروژه های قدیمی و مطالبات چند دهه ای مردم از جمله سبزه میدان، پروژه پادگان و آسفالت ریزی و کف سازی بازار افزود: برخی از این پروژه ها چند دهه روی زمین باقی مانده بود و امروز در حال انجام و اتمام است.

وی از دیگر اقدامات راهبردی شهرداری، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد و افزود: در همین راستا 43 دستگاه اتوبوس و مینی بوس خریداری شده و ناوگان حمل و نقل عمومی پس از 17 سال نوسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 برابر شدن اعتبار عمرانی شهر زنجان در مقایسه با سال گذشته

4 برابر شدن اعتبار عمرانی شهر زنجان در مقایسه با سال گذشته