مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-19سياسي

مجلس برای حمایت از کسب وکارهای مجازی در کنار وزارت ارتباطات است


نماینده مردم بابلسر در مجلس درباره طرح وزارت ارتباطات برای حمایت از کسب و کارهای مجازی، گفت: وزارت ارتباطات مفاد بسته حمایتی را اجرا کند و مجلس هم در این زمینه در کنار وزارت ارتباطات است.

- علی اصغر باقرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره طرح حمایت از کسب و کارهای مجازی که توسط وزارت ارتباطات رونمایی شده است، گفت: بنده درباره بسته حمایت از کسب و کارهای اینترنتی مطالبی را شنیدم، اما از جزییات آن مطلع نیستم.

در هر صورت، هر اقدام حمایتی از کسب و کارهای مجازی که در ایام اخیر صدمه جدی دیدند، باید با سرعت و جدیت توسط وزارت ارتباطات پیگیری شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس برای حمایت از کسب وکارهای فضای مجازی در کنار وزارت ارتباطات است، تاکید کرد: مفاد بسته حمایتی باید به دقت اجرا شود و خانه ملت نظارت بر اجرای بسته حمایتی را در اولویت دارد.

وی با تاکید بر اینکه توصیه بنده به وزارت ارتباطات این است که در حوزه حمایت از کسب وکار به وظیفه خود عمل کند، گفت: تا امروز هم وزارت ارتباطات کوتاهی کرده بود که کسب و کارهای فضای مجازی در بسترهای خارجی پی ریزی شده بود و بنده به عنوان نماینده مجلس باید بگویم که اغتشاشات این روزهای کشور به علت کوتاهی از جانب دستگاه هاست که وزارت ارتباطات نیز در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای حمایت از کسب وکارهای مجازی در کنار وزارت ارتباطات است

مجلس برای حمایت از کسب وکارهای مجازی در کنار وزارت ارتباطات است