مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-19سياسي

مظلومیت شهدای مدافع حرم را به نمایش گذاشتم


حدود 250 شهید مدافع حرم در کشور داریم که 41 نفر ایرانی هستند و اما تعداد اندکی از آنها شناخته شده اند، سعی کردم در این کتاب مظلومیت آنها را نشان دهم.

- مشهد ـ نویسنده کتاب فراری ها گفت: حدود 250 شهید مدافع حرم در کشور داریم که 41 نفر ایرانی هستند و اما تعداد اندکی از آنها شناخته شده اند، سعی کردم در این کتاب مظلومیت آنها را نشان دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی احمدیان در نشست نقد و بررسی کتاب داستان فراری ها درباره دلیل نگارش این کتاب اظهار کرد: 3 سال گذشته در مجموعه دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، شروع به پژوهش درباره شهدای مدافع حرم که اسم کمتری از آنها شنیدیم و در ذهن تاریخ گمنام ترند کردیم.

نویسنده کتاب فراری ها بیان کرد: کتاب فراری ها، برشی از روایت مظلومیت شهدای مدافع حرم و فرازهایی از مبارزه برای حضور در جنگ سوریه است که در دو فصل نگاشته شده و فصل اول به روایت زندگی شهیدان حسن قاسمی دانا، جواد کوهساری، مرتضی عطایی، علی اکبر زوار و حسین مهرابی پرداخته است که در همان اعزام اول به مقام رفیع شهادت نائل آمده اند و فصل دوم داستان اعزام مدافعان صادق رفیعی، مهدی عطایی و علی قوتی را روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت شهدای مدافع حرم را به نمایش گذاشتم

مظلومیت شهدای مدافع حرم را به نمایش گذاشتم