مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-19سياسي

نیمی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عضو بسیج هستند


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه نیمی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عضو بسیج هستند، گفت: طی 6 ماهه نخست امسال بیش از 6 میلیارد ریال خدمات به مردم ارائه شده است.

- رضا منصوری، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در توضیح ساختار از جمله فعالیت های انجام شده از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوده است.

وی یادآور شد: طرح شهید رهنمون الان نزدیک به پنج سال است که در کشور و استان کرمانشاه اجرا می شود، در کرمانشاه در چهارشنبه های اول هر ماه 17 تا 20 تیم (یک پزشک، یک پرستار، یک کارشناس محیط و یم روانشناس) به صورت مرتب به 20 منطقه کم برخوردار مشخص (9 منطقه در شهر کرمانشاه، مابقی در دیگر شهرستان های استان) عمدتا به مساجد محل برای ویزیت اعزام می شوند که ضمن درمانی سرپایی افرادی که نیاز به درمان تخصصی تر داشته باشند برای انجام درمان تکمیلی به سازمان معرفی می شوند.

منصوری گفت: طرح شهید رهنمون در شهر کرمانشاه در مناطق آقاجان، ملاحسینی، مرادآباد، ده پهن، حکمت آباد، باغ ابریشم، آناهیتا، شهرک جهاد و کرناچی و در شهرستان های صحنه، اسلام آبادغرب، کنگاور به صورت دو تیم و در دو محله، و در شهرستان های دالاهو، هرسین، پاوه، ثلاث باباجانی و گیلان غرب، سرپل ذهاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عضو بسیج هستند

نیمی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عضو بسیج هستند