مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-19اقتصادي

سازمان برنامه، یک سوم بودجه خدمات درمانی ایثارگران را پرداخت کرد


سازمان برنامه و بودجه حدود یک سوم از بودجه تخصیص یافته به بنیاد شهید را در خصوص بیمه و خدمات درمانی که از ابتدای امسال معوق شده بود، پرداخت کرد.

- عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: سازمان برنامه و بودجه حدود یک سوم از بودجه تخصیص یافته به بنیاد شهید را در خصوص بیمه و خدمات درمانی، که از ابتدای امسال معوق شده بود، پرداخت کرد.

  وی گفت: از زمان واریز این مبلغ به حساب بنیاد شهید، بخشی از بدهی هایمان به شرکت بیمه دی پرداخت شد و آنها نیز این پول را به حساب مراکز درمانی که پیش از این به علت مسائل مالی از دادن خدمات به ایثارگران سرباز زده بودند، منتقل کرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید با اشاره به پرداخت ما بقی بدهی ها بیان داشت: با این بودجه بنیاد شهید بدهی خود را به مراکز درمانی، پاراکلینیک ها و بیمارستان ها تا تاریخ 31 اردیبهشت سال 1401 پرداخت خواهد کرد.

   وی افزود: همچنین بدهی معوق داروخانه نیز تا تاریخ 31 خرداد تسویه خواهد شد و ایثارگرانی که بخشی از هزینه درمان را از حساب شخصی خود پرداخت کرده اند، تا تاریخ 31 تیر بدهی آنها نیز واریز می شود.

  عباسپور بیان داشت: مانده بدهی ها هم بنا بر قول سازمان برنامه و بودجه قرار است به زودی پرداخت شود و با عملیاتی شدن این موضوع وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه، یک سوم بودجه خدمات درمانی ایثارگران را پرداخت کرد

سازمان برنامه، یک سوم بودجه خدمات درمانی ایثارگران را پرداخت کرد