مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-19سياسي

موازی کاری بین سازمان فرهنگی و هنری و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: به دلیل کمبود منابع تا حد امکان از هرگونه اقدام موازی بین سازمان فرهنگی و هنری و معاونت اجتماعی و فرهنگی جلوگیری به عمل آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، شصت و هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی عملکرد موسسه آموزش شهر و تهران گشت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار شد.

در این جلسه نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تبریک هفته کتاب، کتابخوانی و کتابداری بیان داشت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بیشترین تعداد کتابخانه را در سطح شهر تهران دارد که با توجه به این موضوع و قرار گرفتن در هفته کتاب و کتابخوانی شایسته است تا از کتابداران عزیزی که تحت پوشش این سازمان فعالیت می کنند تجلیل به عمل آید.

وی در ادامه از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران خواست تا به صورت موثر به ایفای نقش در حوزه افزایش کتابخوانی در جامعه بپردازد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حوزه آموزش یکی از مهمترین محورهای عمل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است و تا کنون در این زمینه اقدامات مناسبی در این سازمان صورت گرفته اما با این وجود باید تاکید کرد که نگاه کارشناسانه در حوزه آموزش حفظ و تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موازی کاری بین سازمان فرهنگی و هنری و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

موازی کاری بین سازمان فرهنگی و هنری و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران