مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-19سياسي

اعلام آمادگی رییس دولت خودمختار آجارا برای سفر به ایران


سفیر جمهوری اسلامی ایران در  گرجستان به همراه حسین ظفرقاسم پور، سرکنسول کشورمان در باتومی، با تورنیکه ریژوادزه، رییس دولت خودمختار آجارا، - سفیر جمهوری اسلامی ایران در  گرجستان به همراه حسین ظفرقاسم پور، سرکنسول کشورمان در باتومی، با تورنیکه ریژوادزه، رییس دولت خودمختار آجارا، دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار ابتدا، ریژوادزه رییس دولت جمهوری خودمختار آجارا ضمن تبریک انتصاب سفیر کشورمان و با اشاره به وجود روابط دیرینه میان ایران و گرجستان تاکید کرد که با توجه به سفر تعداد زیادی از ایرانیان به باتومی، جمهوری آجارا همکاری خوبی با سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در باتومی دارد.

وی همچنین با ابراز امیدواری برای توسعه روابط اقتصادی با ایران برای سفر به کشورمان و دیدار با مقام های جمهوری اسلامی اعلام آمادگی کرد.

سفیر کشورمان نیز ضمن تشکر از همکاری دولت آجارا با سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران و استقبال از سفر وی به ایران، با اشاره به سوابق کاری و ماموریت های دیپلماتیک خود در کشورهای مختلف، کشور و مردم خونگرم گرجستان را متفاوت خواند.

محمود ادیب سفیر ایران در گرجستان همچنین با اشاره به ظرفیت های دو کشور در حوزه های گوناگون به ویژه حمل و نقل و ترانزیت کالا و انرژی، بر هم افزایی جهت برخورداری از این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی رییس دولت خودمختار آجارا برای سفر به ایران

اعلام آمادگی رییس دولت خودمختار آجارا برای سفر به ایران