مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-19حوادث

رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان در سراوان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از نجات جوان 20 ساله سراوانی پس از 24 ساعت اسارت از چنگال آدم ربایان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت: 21 آبان ماه در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات سراوان، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد افرادی مسلح و ناشناس با صورت های پوشیده و با تهدید سلاح جوانی 20 ساله را با یک دستگاه خودرو سواری ربوده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

سردار قنبری گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند و سرانجام پس از 24 ساعت تلاش شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از مناطق سراوان شناسایی شد و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل، فرد ربوده شده را آزاد کرده و عامل اصلی این گروگان گیری نیز دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان در سراوان

رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان در سراوان