مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-19اقتصادي

افزایش یارانه آموزشی برای دارندگان حکمت کارت در خراسان جنوبی


معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از افزایش 50 درصدی یارانه آموزشی برای دارندگان حکمت کارت در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از افزایش 50 درصدی یارانه آموزشی برای دارندگان حکمت کارت در سال جاری خبر داد.

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا گفت: اعضای نیروهای مسلح می توانند از طریق حکمت کارت در قالب طرح خبرگان امید باقر العلوم(ع) با تخفیف ویژه از خدمات مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان بهره مند شوند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: یارانه آموزشی دارندگان حکمت کارت برای شاغلین و بازنشستگان در تمامی دوره ها یک میلیون تومان و در گروه زبان های خارجی 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی اظهار کرد: از مزایای این طرح 10 درصد تخفیف، اختصاص 50 درصد شهریه دوره به صورت یارانه، ارائه گواهینامه جهاد دانشگاهی در پایان دوره، امکان پرداخت اقساطی مابقی مبلغ(سهم خانوار) از طریق حکمت کارت در شش قسط است.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طرح حکمت با هدف ارائه خدمات آموزشی به فرزندان نیروهای مسلح و ارتقا مهارت و دانش آنها اجرا می شود، افزود: علاقه مندان می توانند برای استفاده از تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش یارانه آموزشی برای دارندگان حکمت کارت در خراسان جنوبی

افزایش یارانه آموزشی برای دارندگان حکمت کارت در خراسان جنوبی