مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-19سياسي

اخذ اعتبار ملی برای طرح توسعه حرم آستانه اشرفیه/ احداث بیمارستان 200 تختخوابی


نماینده آستاه اشرفیه در مجلس، به اخذ ردیف بودجه برای طرح توسعه حرم سید آقا جلال الدین اشرف(ع) اشاره کرد و متذکر شد: در قانون بودجه 1401 توانستیم این طرح را ملی کنیم، - ایسنا/گیلان نماینده آستاه اشرفیه در مجلس، به اخذ ردیف بودجه برای طرح توسعه حرم سید آقا جلال الدین اشرف(ع) اشاره کرد و متذکر شد: در قانون بودجه 1401 توانستیم این طرح را ملی کنیم، زیرا آستانه اشرفیه چهارمین شهر مذهبی کشور است.

ابراهیم نجفی، یکی از مهمترین طرح های کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی را طرح اصلاح الگوی کشت دانست و اظهار کرد: این طرح در بودجه 1401 دیده شده و دولت موظف بود تا شهریور امسال آن را جرایی کند، اما کار بزرگی است.

وی با بیان اینکه برنج محصول مهم کشاورزی در گیلان است و حتما باید کشت شود، افزود: برنج آب زیادی مصرف می کند و لذا استان هایی که با کمبود منابع آبی مواجه هستند نباید اقدام به کشت برنج کنند و باید محصولات کم آب بر بکارند.

نماینده شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلویزیونی، با تاکید بر لزوم کشت گندم با هدف خودکفایی، خاطرنشان کرد: امسال 11 میلیون تن تولید گندم داشتیم که هفت و نیم میلیون تن آن توسط جهاد کشورزی خرید تضمینی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ اعتبار ملی برای طرح توسعه حرم آستانه اشرفیه/ احداث بیمارستان 200 تختخوابی

اخذ اعتبار ملی برای طرح توسعه حرم آستانه اشرفیه/ احداث بیمارستان 200 تختخوابی