مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-19سياسي

اولین مجتمع گردشگری عمومی در ورودی کرمانشاه احداث می شود


معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان کرمانشاه از کلنگ زنی اولین مجتمع گردشگری عمومی در ورودی استان از محور کنگاور ظرف دو هفته آینده خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان کرمانشاه از کلنگ زنی اولین مجتمع گردشگری عمومی در ورودی استان از محور کنگاور ظرف دو هفته آینده خبر داد.

علی اصغر رشنو در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به لزوم توجه به توسعه زیرساخت های گردشگری در دروازه ورودی استان، اظهارکرد: اصلی ترین ورودی گردشگران به کرمانشاه از مسیر همدان – کنگاور است که در این مسیر اثر تاریخی بسیار مهمی نیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: معبد آناهیتا یکی از مهمترین آثار تاریخی کشور و بزرگترین بنای سنگی ایران پس از تخت جمشید است که در شهرستان کنگاور به عنوان دروازه ورودی استان کرمانشاه قرار گرفته، بنابراین هرساله گردشگران زیادی برای دیدن این اثر تاریخی مهم از این مسیر به کرمانشاه سفر می کنند.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان اضافه کرد: باتوجه به شان این بنای مهم در تلاشیم تا بتوانیم زیرساخت های گردشگری را در دروازه ورودی استان توسعه دهیم، بنابراین مجوزهایی را نیز در این زمینه صادر کرده ایم.

وی با بیان اینکه یکی از خلاء های مهم زیرساختی در ورودی استان از مسیر کنگاور نبود مجتمع های گردشگری عمومی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مجتمع گردشگری عمومی در ورودی کرمانشاه احداث می شود

اولین مجتمع گردشگری عمومی در ورودی کرمانشاه احداث می شود