مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-19حوادث

کلاهبرداری 850 میلیون ریالی با ترفند خرید دام در شهرستان گرمه


فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری فردی که به بهانه خرید دام از افراد یک روستا اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد، خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری فردی که به بهانه خرید دام از افراد یک روستا اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد رضا قائمی نژاد اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر وقوع کلاهبرداری با ترفند خرید دام، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این فرد با مراجعه به اهالی یکی از روستاهای حاشیه شهرستان گرمه با اعلام خرید دام از آن ها کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم در این پرونده 5 راس دام سنگین را بارگیری کرده و بدون پرداخت هیچ گونه وجهی، محل را ترک می کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده معلوم شد که این فرد در آن لحظه در محور گرمه- جنگل گلستان در حال تردد است، تصریح کرد: در این رابطه بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گرمه با سرعت عمل خود و همچنین انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند این فرد را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 850 میلیون ریالی با ترفند خرید دام در شهرستان گرمه

کلاهبرداری 850 میلیون ریالی با ترفند خرید دام در شهرستان گرمه