مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-19بين الملل

خبرگزاری فرانسه: شمار اعدام ها در عربستان دو برابر شده است


خبرگزاری فرانسه در گزارشی اختصاصی که به بررسی شمار موارد اعدام در عربستان اختصاص یافته اعلام کرد که مقامات این کشور دو برابر بیشتر از سال گذشته میلادی دست به اعدام زده اند.

- خبرگزاری فرانسه در گزارشی اختصاصی که به بررسی شمار موارد اعدام در عربستان اختصاص یافته اعلام کرد که مقامات این کشور دو برابر بیشتر از سال گذشته میلادی دست به اعدام زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورو نیوز، در این گزارش آمده است که افزایش شمار موارد اعدام به خصوص با تشدید مجازات جرائم مرتبط با تروریسم و قاچاق مواد مخدر ارتباط داشته است.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی شامگاه پنجشنبه از اعدام یک تبعه اردنی به جرم قاچاق غیرقانونی کپسول آمفتامین خبر داد که با احتساب این حکم، شمار افراد اعدام شده به دلیل ارتکاب جرائم مختلف در این کشور طی سال جاری به 138 نفر افزایش یافت.

این در حالیست که به موجب آمار ارائه شده در گزارش فرانس پرس، در سال گذشته میلادی برای 69 نفر در عربستان سعوی حکم مجازات اعدام به اجرا گذاشته شده بود.

بنا به این گزارش، شمار موارد اعدام در عربستان طی سال 2020 میلادی 27 نفر اعلام شده بود که نسبت به 187 مورد اعدام ثبت شده در این کشور طی سال قبل از آن (2019) کاهش قابل توجهی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فرانسه: شمار اعدام ها در عربستان دو برابر شده است

خبرگزاری فرانسه: شمار اعدام ها در عربستان دو برابر شده است