مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-19ورزشي

پایان رقابت ورزشکاران همودیالیز در قم / قمی ها در 3 رشته درخشیدند


پرونده پنجمین دوره مسابقات ورزشکاران همودیالیزی قهرمانی کشور با معرفی برترین های سه رشته به میزبانی قم بسته شد و برترین ها تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پنجمین دوره مسابقات ورزشکاران همودیالیز قهرمانی کشور به مدت سه روز به میزبانی هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم در هتل شاهد و مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم به انجام رسید و برترین های خود را شناخت.

رقابت ورزشکاران در شطرنج، پتانک و دارت در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور مجموعا نزدیک به 90 نفر اعم از ورزشکار، داور، سرپرست و مربی استان های مختلف حضور داشتند و رقابت برای کسب مقام های اول تا سوم بخش انفرادی رشته های شطرنج، پتانک و دارت بین 46 ورزشکار از 9 استان برگزار شد.

این مسابقات در شرایطی در دو بخش دختران و پسران برگزار شد که ورزشکاران استان های اصفهان، همدان، تهران، آذربایجان شرقی، منطقه آزاد اروند، سمنان، یزد، زنجان و البرز نماینده های خود را به این رویداد ورزشی اعزام کرده بودند و شرکت کنندگان در دو گروه سنی زیر 30 و بالای 30 سال رقابت کردند.

درخشش ورزشکاران سمنان و قم در شطرنج در رقابت های زیر 30 سال شطرنج بانوان مبینا عرب احمدی از سمنان قهرمان شد و در گروه سنی بالای 30 سال این رشته زهراسادات موسوی از قم رتبه نخست را کسب کرد و به مقام قهرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رقابت ورزشکاران همودیالیز در قم / قمی ها در 3 رشته درخشیدند

پایان رقابت ورزشکاران همودیالیز در قم / قمی ها در 3 رشته درخشیدند