مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-19سياسي

«جهاد تبیین» سرلوحه فعالیت های فرهنگی باشد


مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمن از طریق ابزارهای نوین به دنبال استحاله فرهنگ دینی جامعه و ترویج سبک زندگی غربی است که باید جهاد تبیین در این راستا اولویت باشد.

- ستاره رادفرد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با تبیین رویکردهای این اداره کل در زمینه فرهنگی اظهار کرد: اولویت اول در مسائل فرهنگی جهاد تبیین در حوزه خانواده، بانوان و سبک زندگی اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق ابزارهای نوین رسانه ای و هنری به دنبال استحاله فرهنگ دینی بانوان جامعه و ترویج سبک زندگی غربی است، گفت: در این فضای غبار آلود وظیفه بانوان جامعه در جهاد تبیین با موضوع خانواده، سبک زندگی و جایگاه زن در اسلام مضاعف است.

مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: یکی از راه های ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی مقایسه تطبیقی دستاوردهای فرهنگی حاکمیت سکولار دنیای استکبار و حکومت های دست نشانده آنها در منطقه در حوزه زنان و نگاه بلند فرهنگ ایرانی اسلامی در ابعاد مختلف است.

رادفرد یکی از ضعف های بزرگ نهادهای فرهنگی را عدم هدفگذاری دقیق برای قشر خاکستری به لحاظ فرهنگی دانست و افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تلاش دارد با همت خود بانوان به این امر مهم دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» سرلوحه فعالیت های فرهنگی باشد

«جهاد تبیین» سرلوحه فعالیت های فرهنگی باشد