مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-19اقتصادي

سرمایه گذاری در معدن مس مسجد داغی / صنایع پایین دست مس در ارس تولید می شود


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: آماده راه اندازی ساب زون صنایع معدنی در سایت صنایع سنگین ارس هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا، مجید کیانی صبح امروز در دیدار با مدیر مجتمع مس سونگون دستور تشکیل تیم مشترک برای مطالعه سرمایه گذاری در معدن مس مسجد داغی را صادر کرد.

وی همچنین با پیشنهاد همکاری در توسعه معدن مس سونگون و سرمایه گذاری مشترک در معدن مسجد داغی و چند پروژه تولیدی و صنعتی مرتبط با این صنعت از سوی مدیر مجتمع مس سونگون موافقت کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با استقبال از طرح راه اندازی صنایع پایین دست مس در منطقه آزاد ارس، اظهار داشت: راه اندازی ساب زون صنایع معدنی و مس در ارس و تولید صنایع پایین دست مس و توسعه خوشه ای این صنعت، قطعا گام موثری برای کمک به اقتصاد کشور خواهد بود.

وی در پاسخ به تامین نیاز خودروهای کامیونی و معدنی مجتمع مس سونگون، خاطرنشان کرد: خوشبختانه کامیون های شرکت آمیکو نیاز حمل و نقل جاده ای را رفع می کند؛ برای صرفه جویی در هزینه ها نیز زمینه تولید دستگاه حمل ونقل معدنی دامپ تراک و سرمایه گذاری مشترک با شرکت آمیکو فراهم است.

کیانی دستور نگارش متن تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد ارس با مجتمع مس سونگون را صادر و با سرمایه گذاری مجتمع مس سونگون در تولید تایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در معدن مس مسجد داغی / صنایع پایین دست مس در ارس تولید می شود

سرمایه گذاری در معدن مس مسجد داغی / صنایع پایین دست مس در ارس تولید می شود