مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-19سياسي

پیشگیری از بیماری های کلیوی مستلزم حمایت است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پیشگیری از ابتلا به بیماری های کلیوی با حمایت ها و هدایت های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان میسر خواهد شد.

- آیت الله علی خاتمی شامگاه روز گذشته (27 آبان ماه) در آیین سی و هشتمین سالروز تأسیس انجمن خیریه بیماران کلیوی استان زنجان که در سالن همایش های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: ساختمان انجمن کلیوی استان زنجان در سال 91 کلنگ زنی شد و در سال 62 اولین دستگاه دیالیز این انجمن با هزینه 600 هزار تومان خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه هر کاری که برای رضای خدا انجام شود، رشد و نمو پیدا می کند، افزود: زنجان دیار نیکان، خیران و خیراندیشان بوده و اکنون نهال های کوچکی که در انجمن کلیوی زنجان کاشته شده درخت باروری شده است.

این مسئول با بیان اینکه اقداماتی که در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری های کلیوی انجام می شود، بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: مسئله پیشگیری با حمایت ها و هدایت های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان میسر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه اکنون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با همت و فعالیت فرزندان همین دیار یکی از قطب های بهداشت و درمان 7 استان دیگر است، خاطرنشان کرد: یکی از بسترهای پرورش کار در زمینه پیشگیری حضور خیران و خیراندیشان است که می تواند کارهای بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از بیماری های کلیوی مستلزم حمایت است

پیشگیری از بیماری های کلیوی مستلزم حمایت است