مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-19سياسي

انجام کار توسط مردم سبب شکوفایی همه جوامع می شود


چهره ماندگار فیزیک و منجم سرشناس ایران گفت: شکوفایی و برپایی همه جوامع به خاطر افراد متوسط جامعه است که فارغ از هر دغدغه سیاسی کار خود را انجام می دهند.

- پرفسور یوسف ثبوتی شامگاه روز گذشته (27 آبان ماه) در آیین سی و هشتمین سالروز تأسیس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان که در سالن همایش های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: اکنون در وضعیتی قرار داریم که نمی توانیم بگوییم در ایران دروغ و اختلاس و غیره وجود ندارد ولی با وجود همه این اوصاف عده ای هستند که سرشان را پایین انداخته و کار خودشان را می کنند و به فکر رفع نیاز همسایه بیمار خود هستند.

وی با بیان اینکه افراد و گروه هایی که در تأسیس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان سهیم بوده و نقشی داشته اند کار خارق العاده ای برای کمک به بهبود بیماران انجام داده اند، افزود: افرادی در استان زنجان هستند که به فکر بیماران، زنان بی سرپرست و یا بیماران سرطانی هستند.

جامعه ما به خاطر توجه همین گروه ها و افراد سرپا است، همچنین افراد معمولی کثیری در جامعه هستند که به فکر این قشر هستند.

این پرفسور با اشاره به اینکه پهلوان و قهرمان در هر جامعه ای کم است، تصریح کرد: شکوفایی و سرپایی جامعه به دلیل وجود افراد متوسط و معمولی است که فارغ از هر دغدغه دیگری کار خودشان را ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام کار توسط مردم سبب شکوفایی همه جوامع می شود

انجام کار توسط مردم سبب شکوفایی همه جوامع می شود