موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 06:002022-11-19بين الملل

فنلاند احداث حصار مرزی با روسیه را آغاز می کند


فنلاند از آغاز ساخت حصار مرزی با روسیه طی اوایل سال آینده میلادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العالم، مقامات نیروهای مرزبانی فنلاند روز جمعه از قصد خود برای آغاز ساخت حصار مرزی با روسیه طی اوایل سال آینده میلادی خبر داد.

بر اساس این گزارش، بخش اول این حصار مرزی شامل سه کیلومتر است که تا تابستان سال 2023 در گذرگاه منطقه شرقی ایماترا انجام می شود و سپس تا 200 کیلومتر ادامه خواهد یافت.

سانا مارین نخست وزیر فنلاند ماه اکتبر گذشته از اجماع قانونگذاران در این کشور برای احداث حصار مرزی به منظور پوشش بخش هایی از مرز با روسیه خبر داده و هزینه کلی این امر را حدود 380 میلیون یورو اعلام کرده بود که قرار است تا سال 2026 خاتمه یابد.

به گفته نخست وزیر فنلاند، هدف از ایجاد این حصار مرزی کمک به نیروهای مرزبانی این کشور در مراقبت از مرزها و جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی احتمالی در سطح گسترده است.

فنلاند با 1340 کیلومتر مرز با روسیه، طولانی ترین مرز بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا را با روسیه دارد.

سیاستمداران و کارشناسان گفته بودند که برپایی حصار مرزی در امتداد مرزهای طولانی فنلاند در شرق این کشور که به شکل اساسی از جنگل های انبوه می گذرد معقولانه یا حتی ممکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنلاند احداث حصار مرزی با روسیه را آغاز می کند

فنلاند احداث حصار مرزی با روسیه را آغاز می کند