مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 23:302022-11-18سياسي

در حوزه فرهنگی نیازمند جبهه هستیم نه سنگر


اختتامیه رویداد ملی سبک زندگی همزمان با دهمین سالگرد مطالبه رهبر انقلاب و با حضور فعالان این عرصه در حوزه هنری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اختتامیه رویداد ملی سبک زندگی همزمان با دهمین سالگرد مطالبه رهبر انقلاب و با حضور فعالان این عرصه در حوزه هنری برگزار شد.

در این رویداد، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: جهان فرهنگی امروز، جهان سبک زندگی است.

جهان قبل از فرآیندهای ارتباطی، جهانی بود که در آن تربیت عمدتاً تربیت بالا به پایین و تربیت از سنت و به معاصرت محسوب می شد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا و شرایط به سمتی پیش می رود که انتخاب در لحظه توسط فرد انجام می شود ادامه داد: جهان امروز جهان انتخاب و ترجیح سوژه ها است لذا مصرف، هوس و لذت قاموس ادبیات و نظریات سبک زندگی امروز شده است.

در این شرایط مصرف مادی و معنوی مردم بالاترین دین آنان به شمار می رود یعنی دین عام مردم را مصرف مادی و معنوی آنان مشخص می کند.

امامی افزود: اگر ما در مصرف مادی و معنوی مردم گزینه ای روی میز نداشته باشیم این افراد به عنوان شهروند چیز دیگری را انتخاب می کنند و هر چیزی که انتخاب کنند بر گرایش ها و کشش های قلبی آنان اثر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه فرهنگی نیازمند جبهه هستیم نه سنگر

در حوزه فرهنگی نیازمند جبهه هستیم نه سنگر