مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 22:102022-11-18سياسي

جنگ ترکیبی غرب، پاسخ پیچیده می طلبد؛ اما پاسخ عربستان ساده است


در ویژه برنامه شبکه لبنانی المیادین برای پوشش تحلیلی اغتشاشات در ایران بیان شد که پاسخ ایران به جنگ ترکیبی، باید پیچیده باشد اما پاسخ کشوری مثل عربستان سعودی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ویژه برنامه شبکه المیادین برای پوشش تحلیلی اغتشاشات و توطئه کنونی در ایران مطرح شد، از آنجا که جنگی ترکیبی علیه ایران در جریان است، پاسخ آن هم باید ترکیبی و پیچیده باشد.

هدف توطئه کنونی در ایران ابتدا، تفرقه انگیزی، سپس از بین بردن انسجام ملی است و در نهایت، زدن نظام جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه است.

پاسخ به غربی ها پیچیده اما پاسخ عربستان ساده است دکتر جعفر علیان نژاد کارشناس حوزه اندیشه سیاسی در این برنامه در خصوص پاسخ ایران به این توطئه گفت، قطعا ایران قدرت فراگیر و گسترده ای دارد لذا نوع پاسخ ایران به این جنگ ترکیبی باید پاسخی ترکیبی و پیچیده به نیروهای دیکتاتوری در منطقه باشد.

  این کارشناس سیاسی گفت، پاسخ به جنگ ترکیبی قدرت های دیکتاتوری غربی با پاسخ به کشورهای ساده ای مثل عربستان سعودی تفاوت دارد.

  پاسخ کشوری مثل عربستان سعودی بسیار ساده است و با یک یا دو اهرم فشار می شود پاسخ داد اما پاسخ به کشورهای غربی که از ابزارهای متعدد علیه ایران استفاده می کنند، باید ترکیبی و پیچیده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ ترکیبی غرب، پاسخ پیچیده می طلبد؛ اما پاسخ عربستان ساده است

جنگ ترکیبی غرب، پاسخ پیچیده می طلبد؛ اما پاسخ عربستان ساده است