مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 20:402022-11-18ورزشي

پیروزی شهرداری آستارا و شکست سنگین چوکا


امروز از هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال ایران شهرداری آستارا برد و چوکا تالش با شکست به گیلان بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نمایندگان استان گیلان در دسته اول فوتبال ایران با یک برد و یک شکست سنگین به کارشان خاتمه دادند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا سپری نکردند و با حضور در جایگاه پانزدهم، وضعیت پیچیده ای داشتند ولی آن ها امروز در یک مسابقه خانگی مقابل استقلال ملاثانی نمایش فراتر از انتظاری ارائه دادند و توانستند با سه امتیاز این دیدار را پشت سر بگذارند.

شاگردان پیروز قربانی که آخرین بردشان را در هفته چهارم لیگ یک مقابل ون پارس اصفهان به دست آوردند و پس از آن در هشت بازی متوالی در کسب پیروزی ناکام بوده و سه شکست و پنج تساوی داشتند، امروز به این روند پایان دادند و مقابل تیم سرسخت استقلال ملاثانی به برتری رسیدند.

در شرایطی که نیمه اول بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، تیم شهرداری آستارا در دقیقه اول وقت های اضافه توسط ناصر رضایی گلزنی کرد و با برتری یک بر صفر برابر استقلال ملاثانی به رختکن رفت.

شاگردان ابراهیم اشکش که پس از 31 مسابقه شکست ناپذیری دو هفته قبل مقابل خیبر خرم آباد مغلوب شده و در دیدار اخیرشان هم به تساوی برابر پارس جنوبی جم رضایت داده بودند، امروز هم نتوانستند گل خورده برابر شهرداری آستارا را جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی شهرداری آستارا و شکست سنگین چوکا

پیروزی شهرداری آستارا و شکست سنگین چوکا