مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-18ورزشي

برترین موتورسواران اندرو کشور معرفی شدند


رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی گفت: اولین دوره مسابقات موتورسواری هارد اندرو و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

- سیامک امیرخیزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اولین دوره مسابقات موتورسواری اندرو و انتخابی تیم ملی با عنوان جام تبریز و با حضور هفتاد موتورسوار از سطح کشور به مدت 2 روز در تفرجگاه عینالی تبریز به رقابت پرداختند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ابتدا قصد داشتیم این مسابقات را در سطح بین المللی برگزار نماییم، عنوان داشت: چون تا به الان چنین مسابقاتی در این سطح برگزار نکرده بودیم امروز با برگزاری مسابقات در سطحی نزدیک به مسابقات بین المللی، نفرات تیم ملی انتخاب شده و انشالله سال آینده این مسابقات را در سطح بین المللی برگزار خواهیم کرد.

امیرخیزی با بیان اینکه مسابقات موتور سواری اندرو رشته های مختلفی دارد، اذعان داشت: علاقه مندان این رشته ورزشی در سوپر اندرو، اندرو های معمولی و نهایتاً اندرو های گردشگری که جزو رشته های همگانی نیز محسوب می شود، فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه سخت ترین و سنگین ترین نوع بخش اندرو هارد اندرو می باشد، یادآور شد: مسابقات دیروز و امروز این رقابت ها در همین قالب می باشد و در سطح جهانی این مسابقات به اصطلاح سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین موتورسواران اندرو کشور معرفی شدند

برترین موتورسواران اندرو کشور معرفی شدند