مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 18:452022-11-18پزشكي

افزایش آمار بیماری های خاص در قانون جدید در قانون جدید


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از افزایش آمار بیماری های مشمول بیماران خاص در قانون جدید خبر داد و گفت: سقف کمک های دولتی نسبت به گذشته افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن بختیاری در آیین سی و هشتمین سالروز تاسیس انجمن کلیوی استان زنجان راه کار جاری شدن سلامت در جامعه را توجه به امور سلامت در خارج از بخش های رسمی آن دانست و اظهار کرد: طبق آمار رسمی در جوامع توسعه یافته، حداقل 25 درصد امور سلامت در اختیار بخش سلامت است و بقیه امور نتیجه کارکرد حوزه ها یا بخش های غیردولتی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با برجسته دانستن نقش خیریه ها در همه امور از جمله حوزه سلامت تصریح کرد: خیریه ها در تاریخ بشریت از جمله ایران سابقه درخشانی دارند.

وی با تاکید بر اینکه خیریه ها در زنجان یکی از افق های موفقیت به شمار می روند، افزود: با انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی از زمان دانشجویی آشنا هستم و می توانم بگویم که موفقیت فعلی این انجمن نتیجه اعتماد به بانیان آن طی 38 سال گذشته است.

بختیاری به تخصیص بودجه خوب در پی تصویب امور مربوط به بیماران خاص در دولت اشاره و تاکید کرد: طی هفته گذشته جلسه بیماران خاص و صعب العلاج با حضور دستگاه هایی که در قانون آمده و با محوریت دانشگاه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار بیماری های خاص در قانون جدید در قانون جدید

افزایش آمار بیماری های خاص در قانون جدید در قانون جدید