مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 18:102022-11-18سياسي

قوه قضاییه با عاملان اغتشاش برخورد کند


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در بیانیه ای اعلام کرد ا ز دستگاه قضا درخواست داریم در جهت پاسداشت خون شهدای امنیت براساس مر قانون عمل کرده و اشد مجازات را برای عاملین اغتشاش و آشوب در نظر بگیرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بیانیه ای در محکومیت اغتشاشات اخیر به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم  قـتلوهم یعذبهم الله بایدیکم ویخزهم وینصرکم علیهم ویشف صدور قوم مؤمنین   با آنها پیکار کنید، که خداوند آنان را به دست شما مجازات می کند و آنان را رسوا می سازد و سینه گروهی از مؤمنان راشفا می بخشد (و بر قلب آنها مرهم می نهد)- سوره توبه آیه 14 در پی امتداد اقدامات آشوب طلبانه و جنایتکارانه عده ای از دشمنان جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه شاهد حمله تروریستی در شهرهای ایذه، اصفهان و مشهد  بودیم که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و دانشجویان بسیجی ما گردید.

اتفاقی که همچون حمله تروریستی حرم شاهچراغ، به دست جنایتکارانی رخ داد که برای از بین بردن امنیت و آسایش از هیچ جنایتی حتی کشتار کودکان و زنان ابایی ندارند.

حمایت های آشکار و بی سابقه  نخست وزیر استان همدان ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدیده و ملت شریف و عزیز ایران، حملات تروریستی اخیر را محکوم نموده و خواهان برخورد قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با عاملان اغتشاش برخورد کند

قوه قضاییه با عاملان اغتشاش برخورد کند