مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-18اقتصادي

به ازای هر 2 نفر، 1 خودرو در ایلام موجود است


به ازای هر 2 نفر در ایلام یک خودرو موجود است که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

- بابک محمدی آوندی شهردار ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در استان ایلام به ازای هر 2 نفر، 1 خودرو است.

  وی افزود: طبق بررسی های انجام گرفته، در میانگین کشوری به ازای هر 4 نفر، 1 خودرو است؛ اما تعداد خودروهای موجود در استان ایلام از میانگین کشوری بالا است.

  شهردار ایلام ضمن اشاره به اینکه با توجه به گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت و خودرو، معابر عمومی و خیابان های ایلام گنجایش تعداد خودروهای بیشتر را برای سال های آینده نخواهد داشت و شهر با معضل ترافیک و راهبندان مواجه خواهد شد، تصریح کرد: به همین خاطر طرح مدیریت جامع حمل و نقل ترافیک شهر ایلام با افق 15 ساله را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار ایلام گفت: طبق این برنامه ساخت زیرساختی و زیربنایی شهر ایلام از جمله پارکینگ طبقاتی، زیرگذر و روگذر، طرح تفصیلی، گذر پیاده رو و دیگر موارد مربوط به ترافیک شهری بررسی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه از روز 29 آبان ماه سال جاری فرم هایی بین خانواده های ایلامی توزیع می شود اظهار کرد: خانوار در این فرم ها باید به طور دقیق آیتم های مندرج را بنویسد تا طرح مدیریت جامع حمل و نقل و ترافیک شهری ایلام بر اساس آن داده های جامع آمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ازای هر 2 نفر، 1 خودرو در ایلام موجود است

به ازای هر 2 نفر، 1 خودرو در ایلام موجود است