مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-18سياسي

تأکید مخبر بر شناسایی و مجازات سریع و قاطع حادثه تروریستی «ایذه»


معاون اول رییس جمهور در جریان سفر به خوزستان بر شناسایی و مجازات سریع و قاطع عوامل حادثه تلخ تروریستی در ایذه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در جریان سفر به خوزستان جلسه ای در حوزه مسائل کلان استان و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری برگزار کرد و در حاشیه این جلسه گفت: حادثه ای که در ایذه رخ داد حادثه ای تروریستی بود که امیدواریم عوامل این اتفاق به زودی دستگیر شوند و برخورد قاطع با این افراد انجام پذیرد.

وی ضمن قدردانی از بصیرت مردم خوزستان در خصوص جریانات اخیر، تصریح کرد: خوزستان یکی از استان هایی است که در حوادث اخیر بهترین امتحان را داده است، مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس زندگی و فرزندان خود را تقدیم نظام کردند و امروز نیز از پایبندی و حمایت از نظام دست نخواهند کشید و به همین دلیل دشمن در این استان ناموفق بوده است.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه خوزستان مشکلاتی دارد که هنوز مرتفع نشده اند، گفت: دولت مصمم است این مشکلات را حل کند و رییس جمهور و دولت نگاه ویژه ای نسبت به این استان دارند.

حجت الاسلام رییسی تاکنون پنج بار به این استان سفر کرده اند که در سفر آخر هم نیز تأکیدات ویژه ای داشتند که با جدیت به مشکلات رسیدگی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید مخبر بر شناسایی و مجازات سریع و قاطع حادثه تروریستی «ایذه»

تأکید مخبر بر شناسایی و مجازات سریع و قاطع حادثه تروریستی «ایذه»