مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-18سياسي

حمایت از اغتشاشات حربه دشمن برای مقابله با ایران قوی است


حمایت از اعتراضات و تبدیل آن به اغتشاش از دیگر حربه های دشمن برای جلوگیری از ایران قوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی شهرستان ایذه اظهار کرد: دشمنانی که خون ملت ایران را به ناحق می ریزند، باید از تاریخ عبرت بگیرند و بدانند که هیچ خون به ناحق ریخته ای وجود ندارد مگر اینکه دامن ستمگر را خواهد گرفت.

امام جمعه ماهشهر با بیان اینکه اتفاقات دو ماه اخیر دو علت داخلی و خارجی دارد، افزود: در نظم نوین جهانی بنا بود همه دنیا مطیع و تحت سلطه آمریکا باشند اما جمهوری اسلامی ایران این نظم نوین را که استکبار تعریف کرده بود، برهم زد.

وی یادآور شد: ملت ایران از زمان انقلاب مشروطه تاکنون در حال مبارزه با این نظم نوین جهانی است که بر پایه استکبار و سلطه آمریکا بنا شده است.

حجت الاسلام محمدی پور اضافه کرد: دشمنان برای جلوگیری از ایران قوی، از چند روش استفاده می کنند که اولین روش، محدود کردن توان هسته ای جمهوری اسلامی ایران است؛ زیرا توان هسته ای یکی از شاخصه های قدرت یک ملت است.

وی بیان کرد: دومین اقدام دشمن برای جلوگیری از ایران قوی، محدود کردن توان موشکی است چون یکی از شاخصه های قدرتمند شدن یک ملت، دارا بودن موشک های دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از اغتشاشات حربه دشمن برای مقابله با ایران قوی است

حمایت از اغتشاشات حربه دشمن برای مقابله با ایران قوی است