مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-18سياسي

نقشه دشمنان در سوریه سازی ایران شکست خورده است


بررسی روند اغتشاشات اخیر نشان دهنده نقشه دشمنان برای سوریه سازی ایران اسلامی است اما با هوشیاری و بصیرت ملت راه به جایی نخواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به دیدار دست اندر کاران کنگره شهدای استان قم با رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: مردم قم از پیش از پیروزی انقلاب همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و در دوران دفاع مقدس بیش از 6 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که این از افتخارات این استان و مرکز حوزه جهان تشیع و مرجعیت است.

امام جمعه گناوه افزود: این شهدا و جوانان تمام هستی خود را برای دفاع از ملت و مملکت و ناموس کشور دادند و امروز نیز جوانان بر تارک تاریخ می درخشند و در تمام عرصه ها جوانان و دانشمندان جوان ایران اسلامی در تلاش هستند.

یاد و پیام شهدا به نسل جوان منتقل شود وی با بیان اینکه در این دیدار رهبری به دو خاصیت مهم کنگره های شهدا یعنی یاد و پیام شهدا اشاره فرمودند اضافه کرد: آنچه امروز جامعه اسلامی به آن نیازمند و باید به نسل جوان منتقل شود، یاد و پیام شهدا است و این یاد و پیام باید برای نسل جوان و نوجوان و دانش آموز امروز بازگو و منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه دشمنان در سوریه سازی ایران شکست خورده است

نقشه دشمنان در سوریه سازی ایران شکست خورده است