موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-18اقتصادي

25 درصد تخففیف در «سامانه خرید از کتابفروشی» ها


بازدید و خرید از «سامانه خرید از کتابفروشی» به صورت 24 ساعته و غیرحضوری است و به هر کُدملی که سیم کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد، مبلغ یک میلیون ریال یارانه کتاب تعلق می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سامانه خرید از کتابفروشی با عرضه بیش از 2 میلیون و 100 هزار نسخه کتاب از سوی کتابفروشی های عضو از پنج شنبه (بیست و ششم آبان ماه 1401) آغاز به کار کرده است.

بازدید و خرید از سامانه خرید از کتابفروشی  به صورت 24 ساعته و غیرحضوری است و به هر کُدملی که سیم کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد، مبلغ یک میلیون ریال یارانه کتاب تعلق می گیرد.

در این سامانه به خریداران تا سقف 400 هزار تومان 25 درصد تخفیف داده می شود و هر خریدار برای 400 هزار تومان خرید کتاب، تنها مبلغ 300 هزار تومان پرداخت می کند و خرید بیشتر از 400 هزار تومان در سامانه نیز بدون یارانه نیز امکان پذیر است.

سامانه خرید از کتابفروشی با هدف گسترش ویترین کتابفروشی ها جمهوری اسلامی ایران با شعار ما همانیم که می خوانیم از 21 آبان ماه آغاز شده و تا 27 آبان ماه 1401 ادامه دارد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد تخففیف در «سامانه خرید از کتابفروشی» ها

25 درصد تخففیف در «سامانه خرید از کتابفروشی» ها