مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-18پزشكي

ساخت 7 خانه بهداشت روستایی در شهرستان مانه و سملقان


مدیر فنی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ساخت 7 خانه بهداشت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، اسماعیلی گفت: هفته آینده کلنگ زنی احداث 9 پروژه خانه بهداشت روستایی در مانه سملقان انجام و عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد تا در آینده نزدیک روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان دورترین نقاط استان، سرعت بگیرد.

وی اظهار کرد: این خانه های بهداشت در روستاهای زوعلیای آشخانه، برج زنگانلو، الله قلی، شورسو، کشانک 2، کوه قلعه و گرماب شهرستان مانه و سملقان ساخته می شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه احداث این خانه های بهداشت روستایی، هر یک به متراژ بنای 75 متر مربع و از محل اعتبارات محرومیت زدایی خواهد بود، تصریح کرد: برای احداث و تکمیل هر پروژه خانه بهداشت روستایی، هزینه کرد 700 میلیون تومانی پیش بینی شده است.

افتتاح واحد دیابت در کلینیک تخصصی شهرستان شیروان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز از افتتاح واحد دیابت در کلینیک تخصصی شهرستان شیروان خبر داد.

دکتر علی عفتی زاده اظهار کرد: این واحد دومین واحد دیابت در استان است و پیش از این تنها واحد دیابت در کلینیک بیمارستان امام رضا(ع) فعال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 7 خانه بهداشت روستایی در شهرستان مانه و سملقان

ساخت 7 خانه بهداشت روستایی در شهرستان مانه و سملقان