مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-18اقتصادي

4 روستا در استان ایلام گازدار شدند


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازدار شدن 4 روستا در سال جاری خبرداد.

- محمود کشاورز، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در سال جاری 4 روستا در استان ایلام گازدار شدند.

وی افزود: این روستا ها از توابع شهرستان چرداول بنام های روستای کمول رستم بیگی، کمول کرم خانی، کمول باباخانی و کمول محمدزمان است که با توجه به گازکشی کامل این شهرستان خوشبختانه در دهه فجر امسال به شهرستان های سبز استان می پیوندد.

مدیر عامل شرکت گاز ضمن اشاره به اینکه از 75 روستا شهرستان چرداول 74 روستا ان از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: تنها روستای باقیمانده این شهرستان، روستای تنگ قیر است که در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی در آن در حال اجراست و تلاش می شود تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

کشارز تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 15 هزار مشترک در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان وجود دارد که از این تعداد 9 هزار در مناطق شهری و 6 هزار در مناطق روستایی وجود دارند.

کشاورز با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری در این شهرستان، 167 اشتراک پذیری جدید، نصب 46 علمک و 710 متر اجرای شبکه گذاری انجام شده است، گفت: از ابتدای شروع گازرسانی تاکنون 10 هزارو 988 مشترک جذب، 7 هزارو 868 انشعاب علمک نصب و 207 هزارو 865 متر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 روستا در استان ایلام گازدار شدند

4 روستا در استان ایلام گازدار شدند