مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-18سياسي

دشمن به دنبال افزایش نارضایتی است


دشمن به دنبال افزایش نارضایتی است، با آسیب زدن به امنیت، اقتصاد و آرامش مردم می خواهد به اهداف خود برسد اما مردم به عمق دشمنی ها پی برده اند.

- تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن به دنبال افزایش نارضایتی است، با آسیب زدن به امنیت، اقتصاد و آرامش مردم می خواهد به اهداف خود برسد اما مردم به عمق دشمنی ها پی برده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباسقلی زاده در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: آمریکا در تمامی عرصه های تهاجمی خود بر علیه ما شکست خورده است و دشمن به نقطه استیصال رسیده که حوادث اخیر نشانه استیصال دشمن است.

وی ادامه داد: در تمامی عرصه های نبرد، دشمن را وادار به عقب نشینی کرده ایم و با کمک الهی نیز از مشکلات اخیر عبور خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم متوجه خباثت دشمن در فضای مجازی شده اند، افزود: مردم با عدم همراهی خود با اغتشاشات نشان دادند، توطئه دشمن را به خوبی تشخیص داده اند.

عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال افزایش نارضایتی است، با آسیب زدن به امنیت، اقتصاد و آرامش مردم می خواهد به اهداف خود برسد اما مردم به عمق دشمنی ها پی برده اند.

وی همچنین یادآور شد: امنیت امروز به آسانی به دست نیامده است، نزدیک 300 هزار شهید برای امنیت این کشور جان خود را فدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال افزایش نارضایتی است

دشمن به دنبال افزایش نارضایتی است