مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:422022-11-18اقتصادي

وزیر تعاون: توسعه دانش فنی و مهندسی کشور در بخش هواپیمایی ضرورت است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باتوجه به نقش پررنگ حمل و نقل هوایی در آینده ترانزیت جهان، توسعه بیش از پیش دانش فنی و مهندسی کشور در حوزه هواپیمایی ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به همراه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، معاون اقتصادی وزارت تعاون و هیئت همراه از بخش های مختلف شرکت هواپیمایی آسمان بازدید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهان از برخی واحدها و حوزه های تخصصی شرکت آسمان بازدید کردند و از نزدیک در جریان تلاش متخصصان شرکت قرار گرفتند.

در این مراسم وزیر تعاون اظهار داشت: با توجه به نقش پررنگ حمل و نقل هوایی در آینده ترانزیت جهان، توسعه بیش از پیش دانش فنی و مهندسی کشور در حوزه هواپیمایی ضروری است.

صولت مرتضوی با اشاره به اهمیت مدیریت منابع مالی و تلاش برای ارتقای خدمات و تولید در شرکت های متعلق به صندوق های بازنشستگی، افزود: تخصص و مهارت جوانان نخبه ایرانی با حمایت و هدایتگری می تواند شاخص های توسعه کشور را ارتقاء دهد.

مرتضوی بر اصلاح ساختار منابع انسانی برای ارتقای بهره‎وری تأکید کرد و گفت: تجربه شرکت های همسو و شرکای جمهوری اسلامی ایران در منطقه می تواند به این تحول در شرکت هواپیمایی آسمان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر تعاون: توسعه دانش فنی و مهندسی کشور در بخش هواپیمایی ضرورت است

وزیر تعاون: توسعه دانش فنی و مهندسی کشور در بخش هواپیمایی ضرورت است